BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
pregnancy calendar

~ HARI BAHAGIAKU ~

~ Madam Wan Juwati ~

Monday, November 16, 2009

~ bila mase itu akan tiba ~

...Salam...

...aku sedang berada dlm mood yg tidak stabil...

...smlm aku dah start sakit perut...

..."oh no please jgn lah"...

...akhirnya pagi tadi aku bangun tidur ternyata sudah...

*

*

*

*

*

...aku PERIOD...

...sedey...

...sbb maknenye aku x pregnant lg...

*

*

*

*

*

...sob...sob...

...weh dah3 la...

...terlebih sudah aku teremosional...

...emo lebihhhhhhhhhhhhh...

*

*

*

*

*

...xpe2, aku mude lg, ade mase lg (sedapkan hati)...

...usaha lg...

...maybe xde rezeki lagi...

*

*

*

*

*

...aku jeles sebenarnye...

...sbb smlm tgok kwn aku dah bersalin...

...nmpk baby die, terus nk baby sendiri...

...arghhh tensen3...

...xpe2, aku baru je kawen...

*

*

*

*

*

...hmm tlg doakan aku k...

...aku amat mengharapkan kehadiran org baru dlm hidup kami suami isteri...

...aku pasrah padamu Tuhan...

...hanya pada-Mu ku berserah...

2 comments:

CikPuanMiera said...

dont tensi2 bebeh.. nnt lg ssh nk pregy.. kne cool jep....

mama affan said...

mrs lan..sll kuatkan semangat n banyak2kan berdoa ok..