BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
pregnancy calendar

~ HARI BAHAGIAKU ~

~ Madam Wan Juwati ~

Tuesday, November 3, 2009

~ postpone ~

...entry aku sebelom ni...
...ttg atuk buyut sebelah suami aku telah meninggal kan?...
...arwah meninggal pada 31/10/2009 pada jam 1.30 am...
*
*
*
*
*
...entry kali ni bkn nk bercerite ttg hal tersebut...
...perihal besday si suamiku...
...oleh kerana arwah buyut hubby meninggal sehari sebelom besday hubby, kami suami isteri telah sepakat untuk postpone meraikan hari lahir hubby...
...hormat pada arwah yg telah pergi...
*
*
*
*
*
...oleh sbb tu, hadiah masih belum sempat dibeli...
...sbb hubby x benarkan aku ke mana2 seorang diri mahupon bersama kwn2...
...ke mane pergi haruslah bersama beliau...
...wahhhh caring u know...
*
*
*
*
*
...so hujung minggu ni balik umah mak g celebrate...
...yihaaaa...
...nanti call mak tye mcm mane perancangan...
...nk sambut besday adik bongsu aku sekali...
...lalalaala....
*
*
*
*
*
...nanti kalo jd celebrate, aku update...
...tggu...

1 comments:

angahfarah said...

salam yan...
jgn lupe upload nice picture yar...
sharing is caring..hihi..