BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
pregnancy calendar

~ HARI BAHAGIAKU ~

~ Madam Wan Juwati ~

Wednesday, November 11, 2009

~ sengal... badanku yg sengal2 ~

...Tulun3...
...sengal sgt badan aku...
...x tahu lah nape...
...maybe kesibukkan menguruskan rumahtangga & bekerja seharian yg buat diri x cukup rehat...
...ok, bila kita dah berumahtangga secara automatiknye kehidupan kite akan berubah jugak...
...aku sedang melalui proses perubahan tersebut...
...adakalanya aku rase nk resign je keje & stay kat umah jd surirumahtangga sepenuh masa...
...tapi bila difikirkan balik, bosan pulak aku kat umah sensorang karang...
...al-maklom lah, suami keje balik ptg...
*
*
*
*
*
...berbalik kpd badan aku yg sengal2 nih, maybe bebanan tugas di rumah & pejabat...
...memeritkan dokkkkkkkkkkkk...
...mlm td dok ngadu kat hubby...
..."badan org ni kan sakit2 la.. sengal2 je rase"...
...hubby dok pandang lain mcm...
..."ade pape ke?"...
...aik? lain pulak yg di pikirkannye...
..."ish org sengal2 la badan ni sbb penat, letih.. tlg urotkan bley?"...
...hubby dok sengih jek...
..."oh buleh3... meh3 sini"...
*
*
*
*
*
...sekali die urot...
..."auwwwwww arghhhh"...
...hehehe sakit beb, maybe urat2 aku dah berselirat dlm tu, sbb tu sakit sgt...
...hubby kate die x pandai urot...
..."alaa urot je la ngan isteri wak jamiran tu, die kan pandai urot"...
..."ok ke? hmmm bley lah... jom3"...
*
*
*
*
*
...sepantas kilat we alls pergi rumah wak jamiran tu beb...
...kena urot mmg le sedap sampai nk tertido aku d watnye...
...tp kurang power la urotan die...
*
*
*
*
*
...mase mak cik tu urot kat bahagian perut i yg slim nih, mak cik tu tye soklan yg biase ditujukan kpd pengantin2 baru...
..."ni dah ade isi ni xde mabuk2 ke?"...
...aku dah pelik sepelik-peliknye ok (aku wat muke pelik sekali)...
..."isi ape mak cik? mane ade.. blom ade tande2 lagi lah"...
...mak cik tu dok pandang aku...
..."tapi ni mak cik rase mcm dah ade ni"...
...toinnnnnnnnnngggg!!!...
...aiyooo tuan punya badan pon x tahu, org lain pulak tahu...
...aku menafikan sbb mmg xde tande2 lagi lah wehhhh...
...aku pon malas nak g check...
...tunggu bulan aku tibe waktunye...
...kalo terlepas bulan, aku mmg nk g check ok...
*
*
*
*
*
...aku mmg cemburu tgok kwn2 aku pregnant...
...ade yg dah dpt baby...
...tp aku kan masih baru...
...inai di jari pon masih merah lg...
...aku kan masih mude...
...boleh berusaha lagi...
...korang semua, please doakan aku...
...doakan kebahagiaan rumahtangga aku sampai akhir hayat jugak...
...sampai sini je...
...jumpe lagi...
...salam...

0 comments: