BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 26, 2009

BoRaNg NikaH JohOr

Salam.. okeh semua, hari ni aku nk tunjukkan borang nikah negeri aku (i love Johor!!) semua perlu diisi dalam bahase jawi taw.. tapi kan u all, aku tulis dalam rumi.. hahaha.. kenape?? sebab aku takut karang aku tulis nama ayah aku, nama saksi aku salah pulak.. so untuk menyelamatkan keadaan, aku tulis rumi.. boleh x..?? hehehe.. abang sulong aku yang kahwin bulan 12 tahun lepas ckp boleh okeh.. so aku x perlu risau ape2.. ngeee... ok, kat sini aku tunjuk kat korang borang yg aku siap isi dah..

ini borang nikah untuk belah lelaki

ini borang nikah untuk aku (perempuan)

kalo korang perasan, borang lelaki tu atas sekali tepi belah kiri ade nombor 1 kan? ha nombor 1 memang untuk lelaki & nombor 2 adalah borang untuk perempuan.. so jangan sampai salah isi borang okeh..

aku dah nak kahwin rupenye.. mcm x percaye jek.. wink....



0 comments: