BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 24, 2009

BerDeBar RasEnya..


Salam.. alhamdulillah hari ni masuk hari ke 3 kita semua umat islam seluruh dunia menjalani ibadah puasa.. setakat ni aku masih lagi berpuasa.. bermakna tarikh 10/10/2009 itu semakin hampir.. arghh tidak!!!!! takut + exicted + nervous bercampor baur (weh takut ngan nervous lebih kurang same kan??!!).. sekarang ni serius aku takut nak tengok kalendar.. sebab kalau aku tengok, jantung aku bertambah laju.. jeng.. jeng.. jeng.. dap dup dap dup.. ha amek ko yan, suke pk je mmg la jd rupe gitu!! jgn pk okeh!! pk lain..

pk la honeymoon kat mane ke, nk anak berape ramai ke.. oiiiiittttt!! stop!!! dah jauh melalut ko ni yan.. just happy okeh sebab nanti naik seri pengantin.. amin.. hehe.. ok2 x mo pk selalu.. nk cpt2 g settle semua.. borang nikah dah isi okeh tinggal nak g temuduga jek.. uiii x sabo... ok2, nk chow dah.. jumpa lagi di lain entry.. love u all!!

pic aku harusssss ade sbb blog ni aku pye.. wek3..

0 comments: