BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 28, 2009

cHocoLaTe?? yUmMy...!!

Hai semua.... Coklat... sedapnye!!!.. aku suke coklat.. x kirelah ape jenis coklat.. tapi favourite aku mesti lah Cadbury & Van Houten.. tunang aku pon tahu tabiat aku yg suke sgt dgn coklat... dia selalu belikan aku coklat.. kalo Cadbury punya brand, aku suke BLACK FOREST.. sedap giler sebab ade mcm2 kat dalam tuh.. aku kurang suke dgn NUTS.. x tahu nape.. mcm x sedap lah..
Ramai org ckp kalo makan coklat byk ni boleh gemuk.. betul ke?? hmm pada aku, tu semua mitos & tahyul belaka.. mana ada makan coklat boleh gemuk.. doktor sendiri ckp coklat ni x menggemukkan.. makan lah byk mane pon tetap x gemuk.. aku pon pelik kenapa org gemuk selalu di katitkan dgn coklat.. korang x pelik ke?? aku ni ha sebagai contoh, suke makan coklat tapi x gemuk pon?? makin kurus ade leee...
Hmm so korang boleh fikir lah sendiri.. sebenarnye coklat ni hanye x elok di makan selalu kerana akan merosakkan gigi bukan menggemukkan.. kalo nk gigi tetap terjage rapi, lepas makan coklat, gosoklah gigi tuh!!! bukan lepas makan coklat je, lepas makan nasi pon kena.. x kire lah makan ape pon.. ok...??

0 comments: