BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 31, 2009

kOranG taHu Buat kEk cOkLat? aKu paLiNg ExpErt..


Salam semua.. tentu korang terfikir apsal la aku tetibe ckp ttg kek coklat ni.. sbb kan dah nak puase.. lepas puase pulak kan raye.. so kalau hari raye je aku mesti buat kek coklat ni.. tapi yang kelakar, x sempat aku nak bagi tetamu makan, adik2 aku semua dah habiskan dulu..
Penat buat kek ni.. leceh tapi bile dah jadi, sedap beb... bangga aku bile kek buatan aku ni jadi pujian... waktu2 tertentu je aku rajin buat.. tapi skrg ni aku malas la nak buat.. mana ade mase.. raye ni x pasti lagi nak buat ke x sebab pemukul telur mak aku dah rosak (aku la yg rosakkan tu.. hehehe... sorry ye mak)..
Tahun ni persiapan raye aku akan menjadi bertambah sibuk sebab lepas raye adalah hari bersejarah aku akan berlangsung... hari perkahwinanku dgn insan yg amat aku sayang.. korang, tolong doakan yang terbaik untuk aku & tunang tersayang.. semoga kitotang akan tabah menghadapi hari2 mendatang sebagai pasangan suami isteri.. thanks buddy... muahhhh for u all..

2 comments:

~ thalhazlin ~ said...

owh. kawen pas raya ek? wah1 tak lama lagi tuh. wish all the best dear! nanti post gambar kawen banyak-banyak. ehehehe

yantea said...

thanx thalhazlin... doakan kebahagiaan saye..