BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 16, 2009

dEmaM...

Salam to all...
Hari ni aku x sihat.. demam beb.... siannye aku... huhu.. demam selsema lah d sertai dgn batuk.. walawey... aku baru je baik dari demam selsema seminggu yg lalu... ni dah demam lagi.. huh mmg antibody aku x kuat.. bulan lepas je 3 kali aku jumpa doktor.. dulu mase aku kecik2, mak aku ckp aku mmg selalu kena sakit.. mase aku baby lagi (dlm 1 tahun lebih la) aku ade sakit paru2 berair.. tapi alhamdulillah lah, sbb mak aku jage aku dgn baik, penyakit tu pulih.. tapi lepas aku besar ni, aku ade rase sakit2 kat dada aku ni.. tapi x check doktor lagi.. mak aku pon x tahu aku sakit2 skrg ni..
Hmm berbalik kpd demam aku ni, aku rase sbb pemakanan aku yg aku x jage sgt.. air batu pon aku bedal, mane x nye.. kalo minom air batu tu aku akan ckp "buat ubat nih".. hehe.. lepas tu kekacang semua & yg gatal2 pon aku bedal.. mmg x pantang.. haha.. tunang aku selalu bebel.. tp aku wat x tahu je.. hehe jahatnye aku ni..
Arghhhh aku pening.. so jumpe lagi lah lainmase ok.. bye!!!

0 comments: