BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 17, 2009

yaNg maNa 1.....??

erk.. filem baru dah kuar.. so wat aku menjadi serba salah nak pilih yang mana 1.. mcm nak pergi malam ni tapi apakan daya, aku selsema & batuk lagi.. tunang aku xnk bawak aku kalau aku x sihat (gggrrrr).. maybe ahad ni kot pergi tengok.. HARRY POTTER @ SKRIP 7707... dua2 tu mcm best.. x tahu lah nak pilih yg mana 1.. tunang aku x kisah nak tengok mana2 pon.. die ikot aku jek..
nanti kejap lagi pulak aku nak g uma kawan aku.. dia kahwin.. kawan aku dah berjaya mengalahkan aku!!! dia dah kahwin dulu.. haha... xpe2, jap lagi giliran aku pulak, insyaAllah..

0 comments: