BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 31, 2009

maKaN aiS? aku mEmaNg sukE!!!


Ais?? sape suke makan ais?? sile angkat tangan.. "saye3!!".. ahaks.. ais? memang x elok makan ais tapi aku memang suke makan ais.. kalau makan kat kedai, aku suke ais yg di hancurkan kecik2.. lagi sedap aku gigit.. tunang aku selalu marah aku makan ais sebab memang x baik kan anak dara makan ais.. tapi aku dah minat nk buat macam mana..
Salah satu sebab buruk apabila makan ais ialah perut senang buncit.. tapi aku x kisah lah tu sebab aku ni kurus, perut pun slim (buncit sikit je kot!).. pandai jage ok lah walaupon suke makan ais.. tapi tunang aku tu nakal suke dengki aku panggil aku Buncit.. eleh aku pon panggil dia Gemok.. baru adil (walaupon hakikatnye die tu kurus)..
Ok bagi korang yang rase sensitif dgn ais, memang rugi lah sebab ais ni ade nikmatnye kalo di kunyah.. uisyhh susah ckp lah mcm mane.. kalo korang nak tahu, lu cube lah sendiri.. ok, samekom....

2 comments:

buaya said...

salam ziarah...

dijemput menjadi follower sy yer...

http://www.buaya-merah.blogspot.com

yantea said...

buaya>>saye akan link ke awak & hope awak link ke saye.. tq..