BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 29, 2009

iCe cReaM?.. My faVouriTe... yUmMy...




Ais krim... perisa strawberry? coklat? vanilla? yang mana 1? pada aku, aku lebih berminat pada ais krim coklat & vanilla.. uisshhh sedap tak terkate... sedapnyee... ais krim rainbow tu pun aku suke gak tapi xde lah fanatik mcm aku suke makan ais krim coklat & vanilla tuh!!
Yummy.. sedapnye bile teringat kat ais krim nih.. meleleh rase air liur aku.. dah lame aku x melantak ais krim sebab aku kan selsema.. ni pun selsema lagi ade lagi baki2.. x sembuh sepenuhnya lagi.. lepas je aku sihat seperti sediakala, aku nak makan ais krim byk2.. ade sape2 ke antare kamu semua yg nak belanja aku dgn ikhlasnye??



1 comments:

Abg Din said...

Klu tengah panas, bw lori...makan aiskrim, sedap tu.....

:D