BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 6, 2009

HarI miNgGu aKu..


Hello semua!!!!!
Ok hari ni aku nk bercerita pasal malam minggu aku.. malam sabtu lepas aku g makan dekat bakri, makan ape??? makan tom yam la.. hehe.. tapi tom yam sane x best langsung.. sedap lagi dekat semerah (DEWAN SEAFOOD) yang selalu aku makan tu... tunang aku la yang bawak aku g makan bakri sana sebab member dia ckp tom yam sana sedap.. urghh sekali aku rasa, walawey!!! x sedap langsung.. kuah cair giler... benci aku kena tipu.. lepas makan tu ingat nak g pusing2 TANJUNG EMAS, MUAR nak tengok SUA RASA, tapi jammed giler la.. so sbb malas terperangkap dalam jammed, aku & tunang amek keputusan untuk balik rumah je.. balik rumah main PS2 lagi faedah.. hehe.. esoknya pulak hari ahad bersamaam 5 Julai 2009 aku g la TANJUNG EMAS sekali lagi sbb mlm sabtu tu x dpt nk g.. tapi ahad pulak ujan dari pagi sampai ke malam.. sejuk giler sampai ke tulang aku rase.. pukul 6.30 ptg baru g sbb tunang aku bz memanjang la hari ahad.. buat motor la, cuci motor la, ape la, itu la, ini la, bla bla bla.. so dah ptg tu la baru dpt g.. tibe sana, tengok x berapa jammed tapi kereta mmg byk.. cari parking sampai setengah jam.. sabar je dalam kereta.. nasib baik tunang aku x merungut.. last dapat parking jugak depan masjid.. jalan kaki agak jauh la, tapi kurang2 aku boleh la bakar kalori.. hahaha.. tapi x best lah SUA RASA tahun nie sbb hujan... kat sana pun gerimis.. so nak berjalan pun xde feel.. tahun lepas aku g jugak, dia buat kat tempat yg sama jugak tapi seronok sbb panas terik masa tu.. x mcm semalam, hujan.. aku jalan2 tgok booth2 yg ada pastu beli brg sikit terus balik sbb aku baru baik demam, so x boleh terdedah sgt dgn cuaca sejuk.. kul 9.00 malam kitorang balik.. lepas tu tibe rumah, aku mandi2, buang segala mekap & kekotoran yg ade terus zzzzzzz... tidur la ape lagi.. so hari minggu aku semalam ok lah not bad.. tapi selalunye hari minggu aku mmg hari paling best sbb dapat jumpe tunang.. heheh.. jangan marah... so semoga kite berjumpa lagi di lain hari.. bye2..

0 comments: