BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 28, 2009

ALAMAK MCM MANE BOLEH JADI MCM NI

Ayoyooo.. bace tajuk je dah mcm giler exicted nk tahu.. ngeeee....
*
*
*
Hari ni 28/10/2009 terjadilah kejadian yg tidak aku ingini.. DAMN!! Malu sungguh aku pade suami tercinta..
*
*
*
Nak tahu x pe benda yg aku dok melalut ni? pasal ape? pasal diri aku lah..
*
*
*
Sebenarnye kan tadi pagi aku... hmmm.. aku kan.. alaaa malu lah nk ckp dekat u alls semua.. kalo aku bagitahu ni, jgn dok kutok2 aku taw..
*
*
*
Tadi pagi aku telah KESIANGAN!! ye kawan2 sekalian, aku telah bangun lambat di mana jam telah menunjukkan 7.20 am aku baru bangun.. soooooooooooo DAMN!!
*
*
*
Jadi, dgn sepantas kilat aku dok lincah g dapor masak air, masak nasi, panaskan lauk (x sempat masak tok my hubby).. goreng nuget tok sarapan.. mandi2 siap2 terus g keje..
*
*
*
Suami ckp "7.20 am baru bangun? penat sgt ke ma? xpe lah, nanti pa makan ape yg ade je la.. balik keje karang tolong masakkan sambal udang ea syg..."
*
*
*
Aku jd malu di situ.. kesian suamiku.. nasib baiklah lauk asam pedas ikan pari semalam ade lg.. aku betol2 x sengaja boleh bangun lambat.. ye, mmg aku penat.. aku masih lagi sesuaikan diri dgn alam baru ni.. tlg bg aku masa sesuaikan diri..
*
*
*
Kpd suami tercinta, "Ma mintak maap manyak2 sbb x dpt masakkan tok pa hari ni.. ma x sengaja & harap semoga kejadian ni xkn berulang lagi syg.."
*
*
*
Sila jgn kutuk aku.. aku x sengaja ok......................................!!

2 comments:

Naniey said...

biasela mule2 mmg camtu..nani pon slalu gak terlajak..tp nasb bek hubby tak kisah sgt psl breakf,,,

yantea said...

naniey>>sejak kawen, yan x pernah terlajak. baru hari ni je dlm sejarah yan lambat bangun.. yan kena buat sarapan sbb hubby paling pantang kalo pg x sarapan.. x kisah lah ape menu sarapan asalkan ade sarapan pg.. hopefully after this x berulang lg kejadian kesiangan ni..