BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 21, 2009

UPLOAD LAGI PIC KAHWIN..

Buat semua readers blog aku, aku nk upload lagi pic kahwin aku..



Mak andam aku mengira duit dlm sampul.. kalo x cukop, suami aku mmg x boleh naik pelamin..

Suami aku x sabar nak naik pelamin dah tu.. he3..

Dah dapat naik.. bagi bunga tangan dulu..

Pastu cium tangan suami ok.. isteri solehah aku ni.. peace!!

Lalalala dah duduk berdua..

Dari jarak dekat..

Acara menepung tawar.. mak long aku nk mendengki aku nk calit inai kat muke aku.. ish3 sib baik aku sempat elak..

Ni pulak acara melempar gule2 & duit syiling.. nk runtuh jugak rumah aku.. ish3..

Dah kosong pun bakul tu.. dah siap melempar..

Puas hati x anda semua? nk aku upload lagi? pic mase makan berdamai & potong kek? ok2, nanti aku upload lagi..

0 comments: