BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 23, 2009

CUAK BEBENOR..

Tadi after lunch, i wanna open my blog.. but.. x boleh.. beberapa kali cuba pun sama.. damn!!!.. maybe line down.. think positive je.. walhal dlm hati... aiyaakkk!! x tahu nk ckp wooo..
Terus ym member blogging, erkk diorang pon ckp x bley bukak.. oh lega rasenye.. bkn aku sorang je mengalami masalah ni.. suke3..
Selepas beberapa lame, ha boleh pon bukak.. alhamdulillah syukur.. kalo lah x boleh bukak, mahu menangis guling2 aku kat atas lantai opis nih..
Ok2 aku x tahu nk buat entry ape sebenarnye.. so cukop je lah sampai sini ek..
See u next entry.. bye2...

1 comments:

Bila Hatiku Berbicara said...

td pon inn x bole nak sign in blog jugak...

inn pon cuak gak...

takot2 la blog inn kena hack or phishing oleh mereka yg x bertanggungjawab...

oleh sbb,time tu mata pon dah ngantok inn pon tdo la jap...

then,try bukak balik blog...

yey! dah bole bukak...

hepi nye...dah la td dok sibuk2 edit pic utk new entry...

jgn lupe singgah ke blog inn ye!

http://innzchubby.blogspot.com

keep in touch! =)