BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 19, 2009

UPLOAD LAGI PIC KAHWIN

Salam... ahaks akhirnye aku berjaye mengupload pic kahwin aku setelah kesabaran aku teruji.. x payah nak tunggu esok.. ye kwn2 semua, aku telah menanti penuh sabar.. sebenarnye x sabar jugak sbb ade marah2 kan td.. ah lupekan je lah.. yang penting aku nk upload pic kahwin aku ni..


Aku dah amek soft copy dari cameraman aku.. layankan je la ek..
Aku sebelum diijabkabulkan dgn suami tercinta.. berada di sisi aku ialah Sal..

Sebelum akad nikah bermula, aku harus menandatangani borang2 nikah..

Suamiku sebelum lafaz ijab & kabul bermula..

Waktu memegang tangan tok kadi untuk upacara akad nikah..

Selesai sudah ijab & kabul.. nampak muke suami aku yg kelegaan setelah semuanye berjalan lancar..

Suami aku ketika sedang membaca ayat dlm kertas yang dipegangnya untuk tujuan lafaz taklik..

Ketika lafaz taklik.. suami harus memegang dahi isteri seperti ini..

Aku menerima mas kahwin.. mas kahwin di johor hanya RM22.50.. dibayar secara tunai ok.. hehe..

Saat syahdu mencium tangan suami.. oh nk nangis je rase.. uhuk2..

Zoom sikit.. dari jarak dekat ye semua.. lalala..

Yang ni aku rase aku dah ckp yg ayah aku menyerahkan tanggungjawab kepada suami aku untuk menjaga aku..

Suami aku menerima tanggungjawab menjaga aku daripada ayah mertuanya..

Mertua & menantu wat lawak ketika sesi salam & peluk memeluk sesama mereka..

See? kan aku dah ckp.. mase peluk memeluk ni, diorang asek ketawa je.. ape yg kelakar pon aku x tahu.. konpius3..

Ok, cukop lah setakat ni dulu aku upload pic aku.. nanti esok aku upload lagi sampai korang muntah darah tgok pic aku.. hehe..

Untuk itu, sekian dulu entry kali ni.. jumpa lagi esok di lain entry.. tata..

0 comments: