BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 22, 2009

MAJLIS BERTANDANG 11/10/2009

Salam hari Khamis semua.. hari ni aku nk upload pic mase majlis bertandang ke rumah suami aku pade 11/10/2009..

Ni pelamin dekat rumah suami.. tema coklat gold..

ni 2 org anak buah suami aku, jd penyambut pengantin..

Aik kenape aku jalan sensorang je? mane pergi si suami?
See?? suami aku dok jalan laju2 dgn pengapit dia sampai tinggalkan aku kat blkg.. x sabar nk sanding la tu.. he3..
Ha mcm ni baru betul.. jalan berdua ye syg..

Sedang siarak masuk ke halaman rumah.. panas betul waktu tu hanya Tuhan saja yang tahu..

Sebelum masuk ke dalam rumah, haruslah menyaksikan pencak silat ye.. yg kat umah aku tu aku x upload plak.. ngeee..

Ye itu dia org yg bersilat sedang bersalaman dgn suamiku..

Diarak pula untuk memasuki rumah.. badan dah berhujan peluh..

Fuh lega dapat duduk atas pelamin tapi peluh masih mencurah.. kontrol je..

Dari jarak dekat.. muka senyum je walhal wahhh hot3..

Aku cium anak abg sepupu aku.. asek nangis jek, kena cium sekali..

Bergambar kenangan dgn kaum kerabat suami aku..

Bersama rombongan aku pulak.. tapi masih belum cukup sebenarnya.. x muat.. kehkeh..

Dgn member2 suami aku.. pye la ramai.. sabar je lah.. nak amek gambar pun kecoh masing2..

2 org member suami.. member tempat keje lame dia..

Sebelum makan berdamai, kitorang baling gula2 dulu.. ha rebut jgn x rebut..

Cukup dulu sampai kat sini.. nanti aku free aku upload lagi mase makan berdamai.. tungguuuuuuuuuuuu.. bye2.. see u next entry..

0 comments: