BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 21, 2009

PHOTOSHOOT PART 3

Ok, kali ni aku nk upload pic aku mase photoshoot lepas je tamat majlis dekat rumah aku.. meh2 jom tgok..
Aku mmg x reti possing leeeeee.. jgn gelak ek..
Sakit2 badan aku terliuk lentok mcm ni.. ish3..
Main bantai je possing mcm ni..

Kembang x gown aku...

Dengan suami pulak.. hensem suami aku pakai kot..

Pandang muke suami, baru lah dia nk senyum..

Kitorang kaku di situ.. jgn komplen..

Kat luar rumah aku je bawah pokok kelapak..

Alamak tetibe ade gambar motor sape ntah kat sebelah tu.. merosakkan gambar aku..

Ok jugak ek lame2 aku possing.. ade la kaku sikit.. lalala..

Kat pokok kelapak sawit plak..

Mengembangkan kain gown yg telah sedia kembang..

Photoshoot untuk baju gown ni manyak jugak tapi kan korang, aku malas nk letak lagi lah.. he3.. so cukop lah untuk hari ni aku upload.. manyak dah ni.. see u lain entry k.. wassalam..

4 comments:

khairulhaya said...

yan..kamu memang comel pakai gown..
tahniah n selamat berbahagia erk hidup sebagai seorang isteri..

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ said...

nmpk cute lak bila awk pkai gown...
:)

yantea said...

khairulhaya>>comel? haha xde lah biase je.. terima kasih atas doa kamu..

yantea said...

cik lady>> gown tu yg cute sebenarnye.. hehe.. thanx k.. semoga majlis awak nanti pon akan berjalan lancar..