BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
pregnancy calendar

~ HARI BAHAGIAKU ~

~ Madam Wan Juwati ~

Wednesday, October 21, 2009

MAJLIS SANDING 10/10/2009

Salam semua.. hari ni aku bagi korang tgok pic wedding mase aku sanding kat umah aku pulak ea.. malas membebel kat sini, layankan je la..


Ni lah pelamin kat umah aku.. simple jek.. aku xnk serabut sgt..

Pic aku selepas je siap disolek..

Lalalala..

Main cak ba dulu.. cak-ba!!


Tgok ape tu ek.. hmm..

Tepat jam 2.15 ptg, rombongan pengantin lelaki pun tiba..

Adat di Johor, sebelum pengantin lelaki masuk ke rumah, kena bayar tol terlebih dahulu.. kalau korang perhatikan betul2, ade bakul kat bwh tu.. abg aku pye keje, nk mintak duit penuh 1 bakul.. abg sulung aku yg sedang bersalaman tu yg memakai kaca mate hitam manakala yg berbaju coklat ni abg aku yg tentera tu ok..

Melampau la tu nak mendera suami aku.. depan pintu gerbang tu abg aku dok sibuk mintak tol 1 bakul, atas kerusi pun ade jugak..

Alahai kesian suami aku kepanasan..

Kumpulan kompang dari Kampung Parit Mesjid..

Suami aku dah lepas pintu gerbang.. kena cium dgn mak long aku..

Ha nk duduk atas pelamin pun kena bayar duit kipas ok.. x cukup, x boleh naik.. tu andam aku ngah deal ngan mamat berbaju coklat tu.. mamat tu kwn suami aku.. buat lawak x abes2 mintak diskaun sikit nk naik pelamin.. adoyaiii..

Ok2 cukop dulu setakat ni aku upload.. karang aku upload lagi.. nk buat keje jap.. see u...

0 comments: