BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 16, 2009

PHOTOSHOOT 08/10/2009

Salam.. selamat menjalani hari Jumaat dgn penuh senyuman & kegembiraan.. dah masuk pun hari jumaat.. seperti yg aku pernah janjikan sebelom ni, aku nk upload pic wedding aku kan.. pic mase aku photoshoot lepas je abes upacara akad nikah.. photoshoot ini bermule jam 11 malam & berakhir jam 1 pagi.. waduh3 capek banget dong..




Walaupon penat, tapi aku happy sgt.. sebab semua ni aku merase hanya sekali saje seumur hidup aku.. lepas ni memang x rase lagi dah.. so, layankan pic aku ni ek.. maaflah andai kualiti pic x memuaskan (huh memang x memuaskan langsung) sebab pakai henset je.. belum lagi mampu beli kamera sendiri..


Tadaaa muke aku nmpk chubby dgn gaye rambot & solekan mcm ni..
Possing tepi pelamin.. aku dlm persalinan jawe..
Duduk bersimpuh.. gaye gadis jawe.. aku memang anak jawe ok..
Memang dasar x pandai possing.. hehe..

Hubby aku bersikap sporting sudi pakai baju jawe tu atas pujukan aku.. lalala..

Hubby aku sgt hensem pakai baju jawe.. hahaha..

Ok setakat ni saje baju persalinan yg aku nk tunjuk.. aku mintak maaf yg teramat sgt sbb kualiti gambar sgt3 x menarik..

0 comments: