BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 2, 2009

NERVOUS KUASA MAKSIMA

Hmm hari ni dah 02/10/2009.. kenapa aku rase mase berlalu dgn pantas ek.. sebelom2 ni aku rase lmbt jek.. oh mungkin perubahan hidup aku sekejap lagi yang bakal bergelar "PUAN".. persediaan zahir & batin insyaAllah aku dah sedia.. cume perasaan takut masih menyelubungi diri..



Ok2, kat sini aku attached kad jemputan perkahwinan aku.. silalah dtg untuk memeriahkan majlis aku nih.. x kire lah sama ade aku kenal korang atau pon x, sudi2 kan lah.. mane nak kenal kalo di alam maya je kan..







muke depan sekali.. pilih yg paling simple tapi menarik.. (cari kaler purple xde plak)






ni peta nak ke rumah aku.. aku buat paling simple.. sebab aku x berapa tahu jalan.. lalala..

ok, majlis kat umah aku dekat sebelah atas sekali tu ye.. sebelah bawah ni dekat rumah bakal suami aku..

Jempot lah dtg kepada kawan2 blogger.. yg mane jauh & dekat.. aku hanya menjemput kamu semua.. doakan majlis aku berjalan lancar..

2 comments:

Siti Hajar said...

tahniah2..semoga segalanya berjalan lancar:)

Love Lavendar said...

wah..sweet la kad jemputan ko..simple. suke2..cantik.

anyway, nak wish...

selamat bakal pengantin baru.
Jaga diri bebaik tau..
Jangan nakal2.
Dan semoga berbahagia hingga hujung nyawa....

Selamat pengantin baru...lalalala...