BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 21, 2009

PIC MAKAN BERDAMAI & POTONG KEK

Korang readers2 sekalian, aku upload lagi eh pic wedding aku.. sarat bebenor nih.. nk upload semua yang ade dlm album aku nih rasenye.. bley mcm tu? ahaks..


Mule2 bace doa dulu ok..

Lepas tu barulah boleh mamam.. wahh aku nmpk lapar di situ ye sampaikan x hiraukan org keliling aku.. dari pagi x terisi perut mase tuh..

Suap-menyuap pulak.. romantik kan.. kitorang mmg amalkan mkn bersuap ni, boleh buat hubungan tambah erat.. x caye? try lah buat..

Potong kek plak.. yihaa.. nmpk kek aku? dah sedikit tenggelam sebelah.. mungkin sebab panas letak dlm kotak..

Nk kuarkan kek yg dah dipotong pun payah..



See u alls? suami aku saje sakat aku taw bagi kek sebesar alam tu kat aku..

Aku memang suke suap2 ni dgn hubby aku..

Dah? ok x? nanti aku upload lagi lah ea.. aku penat pulak nk upload manyak2..

0 comments: