BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 15, 2009

BISKOT RAYE


Sabtu lepas bersamaan 12/09/2009, aku balik half day.. pukul 1 aku tibe umah.. lepas mandi2 aku terus g tgok bahan2 nak buat biskut raye.. hehehe.. semangat sey.. aku kan malas nk taip pjg sebab berpuasa.. hehehe.. alasan x boleh pakai.. so aku upload pic je la ek..




ni name die Biskut Cornflakes..



ni Biskut Coklat Rice

ni pulak Biskut Mazola..
So setakat tu je la yg aku mampu buat.. x larat lah sebab puase kan.. keletihan mengatasi kerajinan aku.. huhu.. malam raye karang buat lah lagi.. kalo x sempat aku beli kuih tunjuk je.. lagi senang.. haha.. oh ye aku dah amek kad kawen aku.. tp x take pic lagi.. nanti aku bubuh k..

6 comments:

BULLET said...

pandainyer buat kuih raye. meh le hantar skit kat umah. hehe

anyway, saye follower baru. selamat hari raye ye

yantea said...

bullet>>mekasih sbb sudi follow ye.. selamat hari raye jugak ye..

Love Lavendar said...

nyum...nyum...sedapnye kuih raye..kate nk pos kt aku? keh3...agar2 kering tu ko dh try wat ker? selamat hari raya...ops! in advance...hehehe...

yantea said...

love>>haah aku lupe la.. posmen tu dah bedal dulu nanti sebelom sampai kat tgn ko.. muahaa..agar2 kering x buat lagi nih.. aiyooo... selamat hari raye jugak ek.. 0-0 taw..

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ said...

wahhh...rajinnya wat kuih raya...bagus2...bley jadik bini mithali nih...muahahaha!!

yantea said...

cik lady, hahah main bantai je buat tu.. tapi hasilnye mmg sedap.. memuji diri sendiri.. hehe.. u pon ape kurangnye, buat popia.. nk wat jugak tp mcm malas jek..