BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 4, 2009

COTI RAYE?


Salam.. selamat hari jumaat semua.. wahh pejam celik pejam celik, eh dah 2 minggu kita berada dalam bulan ramadhan.. kejap je rase.. x terase pon.. insyaAllah dalam 2 minggu lagi kite semua akan berhari raye.. mcm mane persiapan korang? exicted x nak beraye?


Aku? konpem mmg exicted.. tahun nie tahun terakhir menyambut raye sebagai anak dara, aku mesti beraye sakan.. buleh ka? x ar, xde lah nk sakan mane.. aku pentingkan persiapan tawen aku..


Berbalik pade tajuk entry di atas, company aku telah beri cuti kepada semua pekerja melayu starting 19/09/2009 - 23/09/2009.. lame jugak.. 5 hari beb.. tapi aku akan sambung cuti aku.. maybe sambung 2 hari lagi.. buleh??


Raye punye raye karang, lepas tu sampai lah mase 10/10/2009 tu.. nervous gilo.. nak masok alam baru nih.. mesti makin mencabar kehidupan aku lepas ni.. tapi kalo hidup bersame yg tersayang, insyaAllah rumahtangga kami akan selalu dilimpahi kegembiraan & kebahagiaan.. doakan kami selalu ye..


0 comments: