BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 12, 2009

I'M SO SORRY SAYANG..


Oh sgt ngantok.. kenape ngantok? sbb mlm td tido lewat.. nape tido lewat? sbb berlaku perselisihan faham dgn tunang.. mengape boleh berlaku mcm tu? sbb sikap aku sendiri.. nape dgn sikap aku? sbb aku suke buat die sakit hati..


Aku sedey aku menyesal aku sungguh rase bersalah atas ape yg aku buat pade die.. aku lukakan hati die, aku buat die marah..


Lucky, tunang seorang yg mudah melupakan & senang memaafkan.. syukur Tuhan menemukanku sgn die.. yg bertahan dgn sikap & kerenah aku selame ni..


Aku x tahu kenape aku sering buat die rase sakit hati & marah.. aku hanye mengikut perasaan aku sendiri tanpe memikirkan hati & perasaan tunang sendiri.. ya Tuhan, aku sedar semakin dekat hari aku & tuanng di satukan, semakin byk dugaan yg menimpa walaupon hal sekelumit kuman..



Sayang, ma mintak maap atas keterlanjuran kate2 ma pade pa selame ni.. ma mohon ampon maaf sayang.. semoga kite akan selalu bahagia tanpe ade perselisihan faham yg membawa kepada pertengkaran..


Walaupon pertengkaran itu sesekali penting dlm perhubungan, jgn dijadikan tabiat.. peringatan pade diri aku sendiri..



2 comments:

Love Lavendar said...

what happen yan?? sbr k...yg penting kite minta maaf k...dhlh...xmau sedih2 k....tggal 28 ari je...

yantea said...

love>>biase lah, sikap aku ni yg terlalu nk kan perhatian sampaikan aku x perasan aku terlepas ckp & buat die sakit hati.. sgt3 sedey.. tapi dah ok.. alhamdulillah tunang aku tu senang memaafkan kesalahan aku.. kalo x, merana aku..