BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 8, 2009

GUA GERAM GILER!!!

Huh giler tajuk entry aku kali ni.. siap gune name gua lagi.. aku ngah geram giler.. serius, mcm nk tumbok muke org je hari ni.. giler geram!!! tension!!
Mcm ni, mlm tadi aku & tunang pergi berjumpa dgn imam yg akan nikahkan kami nanti.. tibe2 aku dapat 1 panggilan.. panggilan tu dtg dari anak kpd mak andam yg aku tempah tu.. then dgn rase x bersalahanye die kata "maaf lah, mak saye x dpt nk buat mase majlis awak tu.. awak cari mak andam lain boleh x? mak saye x sihat skrg.."..
Dushhhhhhhh!!! terkejut giler aku.. aku pon x dpt nk berckp dgn andam tu.. walawey.. pye la awal aku booking, last2 ckp x jd.. *****... mencarut dah aku ni.. geram pye pasal...!! tinggal sebulan je lagi, mane aku nk cari andam lain???? kenape la dugaan aku maha hebat mcm ni.. susah lah aku..
Skrg aku ngah giler2 tanye semua org amek andam mane.. giler ke.. riso giler aku sampai x boleh tido.. korang semua, please sgt.. tlg doakan aku dpt cari andam lain.. aku betol2 buntu skrg... nk nangis pon x gune..

0 comments: